מרכז גישור "דרך השלום"

איך זה עובד?

אחרי שסייענו לזוגות רבים במעבר של הליך גירושין / פרידה מוצלח, בנינו דרך עבודה מדוייקת, המצליחה  להוציא את שני בני הזוג בסוף התהליך בתחושת הקלה, ביטחון ואפילו עם חיוך. 

הסוד האמיתי להצלחה הוא שילוב בין הליך גישור מוצלח – שכולל קשב ומתן מקום למה שחשוב לבני הזוג, הבנת רצונותיהם ושאילת השאלות הנכונות, לבין הכוונה מקצועית ממוקדת לבירור הצרכים של בני הזוג והמשפחה, ידע משפטי מקיף ושימוש באלה לעריכת הסכם גירושין או הסכם פרידה מקיף המביא לידי ביטוי את ההסכמות בין בני הזוג.

התהליך מובל על ידינו באופן אישי, באנושיות, הגינות וניהול מקצועי לאורך כל התהליך, תוך שימוש הן בידע הגישורי והן בידע המשפטי שלנו.

הכלים המקצועיים שלנו יחד עם הניסיון המצטבר עוזרים לנו לכוון את הזוגות המגיעים אלינו בצורה מדוייקת, המותאמת להם ולמשפחתם באופן אישי פעם אחר פעם ובהצלחה במקצועיות גבוהה ללא פשרות, ולבנות יחד הסכם משפטי המוגש לאישור בית המשפט, ללא צורך בתביעות והליכים ממושכים ויקרים.

נפרדים עם חיוך

הליך גירושין מהיר

חסכון אדיר בכסף ואנרגיות

הסכם איכותי מוכן
במהירות שיא

טובת הילדים והשמירה על רווחתם הנפשית נמצאות בראש מעיינינו ואנו דואגות לברר יחד עם בני הזוג מהו רצונם כהורים,
ומסייעות להם לבנות תכנית הורית בהתאם לרצונם, אשר תשמור על מרקם חייהם של הילדים ועל איכות חייהם, גם כאשר התא המשפחתי עובר להתקיים בשני בתים שונים.

בגישור נצייר יחד את תמונת העתיד של המשפחה ונבין, בין היתר – כיצד תהיה ההתנהלות עם הילדים?
מה יקרה בשגרה ומה יקרה בזמנים מיוחדים?
איך אנו מתווים את שיתוף הפעולה ההורי, יחד עם האוטונומיה של כל אחד מבני הזוג הנפרדים, ומה ניתן להכניס להסכם על מנת לוודא זאת?

הורות-משותפת-גירושין‎

בנוסף, אנו עוברות יחד עם בני הזוג על נקודות חשובות רבות ומוודאות כי ההסכם כולל את כל הנושאים שיש להסדיר במסגרת פרידה של בני זוג,
כמו חלוקת הרכוש, כלכלת הילדים, חלוקה בהוצאות ועוד.
על ידי הקפדה על תהליך ברור ודרך מסודרת בצורה מדוייקת –
הצלחנו לחסוך לזוגות שבחרו להיפרד בסיוע המרכז שלנו
כסף, זמן ואנרגיות נפשיות.

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישת הכרות
שתעשה לכם סדר ותחסוך לכם הרבה כסף, זמן ואנרגיות

השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם